19 marca 2011

Początek ...

Wolontariat. Co o nim sądzisz? Już wiele razy różne osoby zadawały mi to pytania. Zawsze odpowiadałam „To takie osoby, które pracują w szpitalach”.  Moje zdanie teraz : „Wolontariuszem może zostać każdy o wielkim sercu przepełnionym miłością”.  Jestem Wolontariuszką bardzo krótko. Teraz zadawane są mi pytania „Czym jest dla ciebie takie pomaganie ?”. Znaczy dla mnie dużo. Nie liczą się pochwały, nagrody, bale. Najważniejsze jest to, że przyłączyłam się do walki o czyjeś życie. Widząc uśmiech rodziców małego dziecka cierpiącego na poważną chorobę, czuję, że pomogłam postawić mały krok do wyjścia z choroby. To jest to co jest dla mnie najważniejsze.
           
Tworząc tego bloga wraz z Anią upubliczniamy nasze pomysły na pomoc dla innych. Pomożemy także Wam. Tym którzy stawiają pierwsze kroki w Wolontariacie.

Pozdrawiam Was. :***

Autor : Kasia

1 komentarz:

  1. nigdy nie umiałam opisać , wytłumaczyć słowa " wolontariat " ale Wy wyraziłyście to prostymi i celnymi słowami. Trzymam za Was kciuki, pomagajcie dalej :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoim zdaniem. Śmiało :D